سرگرمی

ساخت وبلاگ

حفاظ شاخ گوزني  و هر آنچه بايد بدانيد!

شايد امروزه استفاده از انواع مختلف حفاظ ها باعث مي شود که شما بتوانيد امنيت ساختمان خود را تحت کنترل داشته باشيد. در واقع استفاده از حفاظ هاي مختلف يکي از آسان ترين راه هايي است که شما ميتوانيد ساختمان خود را از تردد سارقين محافظت کنيد. دقت داشته باشيد که انواع مختلفي از حفاظ ها وجود دارند که از بين آن ها ميتوان به قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني اشاره کرد. حفاظ شاخ گوزني  يکي از انواع حفاظ هايي است که شما ميتوانيد براي حفظ موقعيت ساختمان خود از آنها استفاده کنيد.

 

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني

اين نوع حفاظ ها معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غيرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اينکه هريک از انواع ساختمان هايي که شما در آن سکونت داريد از نظر ارتفاع ديوار، موقعيت جغرافيايي ساختمان و ميزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند ميتوان گفت که انواع گوناگوني از اين نوع حفاظ ها نيز ساخته شده است که از بين تمامي آن ها حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي ترين و شناخته شده ترين نوع اين حفاظ ها هستند. شرکت هاي مختلفي در زمينه توليدات اين نوع حفاظ ها فعاليت مي کنند که هر يک از آنها اين نوع از توليدات را با توجه به روش هاي خاصي انجام مي دهند و حتي ميتوان گفت که برخي از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نيز به شما نيز در اين زمينه کمک هاي شاياني خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزني  چيست؟

قيمت هر متر حفاظ شاخ گوزني در واقع يکي از متداول ترين و همچنين شناخته شده ترين انواع حفاظ هاي روي ديوار است که به يک شکل سنتي است. حفاظ هاي سرنيزه اي از دوران هاي قديم به اشکال سنتي براي انواع خانه ها و همچنين مکان هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گرفتند. اينطور گفته مي شود که انواع سنتي حفاظ هاي سرنيزه اي با فاصله اي اندک از نرده ها نصب مي شود که در قسمت هاي بالاي آن ها درست مانند نوک تيز يک نيزه خواهند بود. اگرچه اينطور گفته مي شود که اين نسل از نرده ها ديگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمي گيرد و حفاظ هاي شاخ گوزني جاي حفاظ هاي نيزه اي را گرفته اند اما باز هم امنيت آنها مانند نوع هاي قديمي نخواهد شد و حتي حفاظ هاي نيزه اي مدرن نيز امنيت کمتري دارند اما نمي توان کارايي زياد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. اين نوع از نرده ها در واقع مانند انواع ديگر داراي تراکم بسياري روي ديوارها و ارتفاع هاي متفاوت هستند و به رنگ هاي متنوعي نيز موجودند. دقت داشته باشيد که علاوه بر مدل هاي سنتي، حفاظ هاي سرنيزه اي که از ميله هاي صاف و عمودي از جنس ميلگرد تشکيل شده اند وجود دارند. نمونه هاي بسياري از اين نوع حفاظ ها روي ديوار وجود دارد که با يک ظاهر زيبا و همچنين رنگ هاي متنوع نيز ساخته مي شوند. جديدترين نوع حفاظ هاي سرنيزه اي نيز حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که امروزه بسيار بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

حفاظ شاخ گوزني  

حفاظ شاخ گوزني  مدرن چيست؟

نمونه اي بهبود يافته از حفاظ هاي سرنيزه اما حفاظ شاخ گوزني  مدرن است که در طراحي هاي مربوط به آن تمامي عيوب و همچنين مشکلات حفاظ هاي سرنيزه اي سنتي حل شده است. حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن اما از جنس ميلگرد هستند. يکي از خوبي هاي اين نوع حفاظ ها اين است که مطابق با سليقه مشتري در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. همچنين تراکم و ارتفاع آن ها نيز متفاوت خواهد بود. بين حفاظ هاي سرنيزه اي مدرن و همچنين حفاظ هاي سرنيزه اي قديمي و سنتي تفاوت هاي بسياري وجود دارد که از جمله آنها مي توان به همين ساختار خاص و تغييرات ويژه در اين قسمت اشاره کرد. البته بايد بدانيد که حفاظ هاي سرنيزه اي هم در واقع يکي از ابتکارات شرکت هاي ايراني است که امنيت منازل و همچنين شرکت ها را تا حد بسيار زيادي فراهم مي کند. در بخش بعدي مي خواهيم شما را با مشخصات کلي حفاظ هاي سرنيزه اي آشنا کنيم پس با ما همراه شويد.

 

حفاظ هاي کلي سرنيزه اي

مشخصات کلي حفاظ شاخ گوزني

به طور کل ميتوان گفت که حفاظ هاي سرنيزه اي جديد از نظر شکل ظاهري اندک تفاوتي با حفاظ هاي قديمي از اين نوع دارند. البته تغييري که در اين زمينه به وجود آمده است بيشتر در راستاي زيبا شدن و همچنين افزايش کارايي آنها بوده است. نرده هاي ديواري در اين زمينه با حفاظ شاخ گوزني  شباهت هايي نيز دارند اما به مراتب کارايي نرده هاي ديواري از اين نوع حفاظ هاي بيشتر است. جالب است بدانيد که اغلب اين حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنين 150 سانتي متر ساخته مي شود. البته در ساخت اين نوع از حفاظ ها يک رايج ترين نوع تراکم نيز وجود دارد که شامل 16 رديف اصلي در هر شاخه مي شود و طول هر شاخه نيز تقريبا برابر دو متر است. شرکت هايي که در زمينه ساخت انواع حفاظ هاي سرنيزه اي فعاليت مي کنند به شما اجازه مي دهند تا به صورت کاملا معتبر خريد خود را انجام دهيد.

 

حفاظ هاي سرنيزه اي

دقت داشته باشيد که امنيت بخشي از خانه است که نمي توانيد با آن شوخي کنيد. شما نميتوانيد از انواع بي کيفيت نرده ها استفاده کنيد و در نهايت دچار مشکل خواهيد شد چرا که امنيت خانه شما دچار آسيب خواهد شد. از گذشته تا کنون نياز به امنيت يکي از نيازهاي اساسي بشر بوده است که نمي توان نسبت به آن بي تفاوت بود. هرگونه کوتاهي در اين زمينه مي تواند به مشکلات جدي بينجامد که در واقع براي شما خوب نخواهد بود. شايد حفاظ شاخ گوزني  مهم ترين نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اينکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازي شده اند هم ممکن است که اين نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ايمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ شاخ گوزني  را از مراکز معتبر در اين زمينه خريداري کنيد تا بتوانيد کار نصب و همچنين خدمات پس از فروش را نيز دريافت کنيد. با استفاده از اين نوع حفاظ ها، امنيت خانه خود را تامين کنيد.

 

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,شاخ,گوزنی,و,هر,آنچه,باید,بدانید!, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت: 20:21

حفاظ ديوار خانه ليليوم  چيست؟

آيا شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، نرده حياط است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار خانه  يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار خانه  و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار خانه

انتخاب حفاظ ديوار خانه  در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار خانه  آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار خانه  را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار خانه  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار خانه  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

حفاظ ديوار خانه  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ ديوار خانه  را خريداري کنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت کنيد.

ويژگي‌هاي حفاظ ديوار خانه

شما بايد در حين خريد حفاظ ديوار خانه  به نکته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد حفاظ ديوار خانه  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در انتخاب حفاظ ديوار خانه  است.

همانطور که گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ ديوار خانه  با ارتفاع بين يک متر تا يک متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم حائز اهميت است که ارتفاع بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

تراکم و نوع حفاظ نرده ديواري ليليوم

تراکم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديک تر خواهد بود. تراکم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ سرنيزه اي به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده حفاظ ديوار خانه  شاخ گوزني

يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع حفاظ ديوار خانه  معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

حفاظ ديوار خانه  سرنيزه اي

يکي از انواع حفاظ ديوار خانه ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکي از انواع نوستالژيک حفاظ ها به شمار مي آيد که همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره کرد.

 

نرده حفاظ ديوار خانه  ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يکي از انواعي است که بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ ليليوم را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين زمينه استفاده کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

 

 

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,دیوار,خانه,لیلیوم,چیست؟, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت: 3:36

همه چيز درباره قيمت حفاظ تکميل و کاکتوس

قيمت حفاظ تکميل بدون شک يکي از راه هايي که توسط آن ميتوانيد امنيت را براي ساختمان خود برآورده کنيد استفاده از نرده سر ديواري است. شايد تصور کنيد که خريد اين نوع نرده ها آسان است اما شما بايد بدانيد که قيمت حفاظ تکميل  يکي از مهم ترين نکاتي است که بايد در خريد نرده به آن دقت کنيد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ کاکتوس با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل

زماني که مي گوييم نرده سر ديواري به راستي هدف اين است که اين گونه حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده سر ديواري گفته مي شود ولي حفاظ حصار و حفاظ پنجره نيز از آنگونه ساير نام هايي است که به نرده سر ديواري نسبت مي دهند. شايد انگاشت شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک قطعه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها کاربرد مي کنيد مي توانيد آن ها را با خرده مشخصي براي کاربرد انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با قيمت حفاظ تکميل  آشنا خواهيم کرد.

قيمت حفاظ تکميل  و درب آکاردئوني

درب آکاردئوني يکتا از گونه ها حفاظ هاي آهني است که در طرح هاي گوناگون وجود دارد. به راستي اين گونه حفاظ ها لغايت کران زياد زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نيز برآمده از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين گونه درب ها در گونه سه گل وچهارگل توليد مي شوند که البته نوع سه گل آن ها بيشتر باره استفاده است. در طرح هايي که ارتقا يافته اند ولي سه رده لوزي با چهارخم براي آنها هستي دارد که براي رفع نقص هاي احتمالي فرآوري شده است. اين گونه تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينکه زيبايي را دوچندان مي کند طرح هاي جديد ثبات بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.  شما بايد با قيمت حفاظ تکميل  آشنا باشيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

يکي از انواع مورد کاربرد نرده سر ديواري، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور که ميدانيد براي حفظ امنيت فضا هاي گوناگون همانند خانه ها و در ضمن محيط‌ هاي بازرگاني از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به گزيده تر نرده سر ديواري از ديگران مهم تر است چرا که گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد کرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. توصيه ما به شما اين است که امنيت ساختمان خويش را با نصب حفاظ هاي آهني تامين کنيد. قيمت حفاظ تکميل  شاخ گوزني نسبت به سايرين بهتر است.

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت که با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است که سر حفاظ هاي شاخ گوزني زياد نيز هستند که بدست افرادي جوش ديتا ميشوند که در اين مقوله زبردست اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي گوناگون ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يک نما زيباي دارد که به سر بارو ساختمان ها يک جنبه امنيتي مي دهد و به انگيزه تراکم و در ضمن تيز بودن مايه مي شود که عبور از روي آنها غير ممکن باشد.

براي اطلاع از قيمت  با حفاظ سازه در تماس باشيد.

قيمت حفاظ تکميل  و نرده سر ديواري بوته اي

يکي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شکل اين نوع حفاظ ها معمولا به شکل يک بوته آهني خواهد بود که با توجه شديدا هايي که دارد ميتوان گفت که به هيچ وجه شدني نخواهد بود. اين گونه حفاظ ها معمولا به شکل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

قيمت نرده سرديواري و حفاظ نيزار

يکي ديگر از انواع نرده سر ديواري، حفاظ نيزار است که همانطور که از نام آن پيداست براي شما يک نيزار را تداعي خواهد کرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينکه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند کرد مزيت هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد که علاوه بر امنيت ميتوان آن را يک دکوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نکته اي که بايد به آن دقت کنيد اين است که اين گونه حفاظ ها بايد بدست افرادي در اين مقوله طراحي و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که پيشه جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود. قيمت حفاظ تکميل  حفاظ نيزار از سايرين بيشتر است.

 

قيمت حفاظ تکميل  و حفاظ ليليوم

انواع زياد ديگري از نرده سر ديواري نيز هستي دارد که اقتباس از الهامات طبيعت است. در بين اين گونه ها حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از عقيده امنيتي مي طاقت گفت که اين نوع حفاظ ها داراي امنيت زياد اکثريت نسبت به گونه ها ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده سر ديواري معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد که از آنگونه آنها ميتوان به امکان اشاعه از مرکز را مي دهد که شما ميتوانيد توسط آن بلندي هاي دلخواه را فراهم مي کند.

براي اطلاع از قيمت حفاظ ليليوم با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

مزيت استفاده از نرده سر ديواري تکميل

نرده سر ديواري اما مزيت هاي بسياري دارد و شما ميتوانيد با به کارگيري آن ها امنيت را براي ساختمان خود لغايت بي گمان زيادي برآورده کنيد. اين گونه حفاظ ها به راستي به شما کمک مي کنند الي با استفاده از قطعات آهني خانه و ساختمان خود را حفظ کنيد. استفاده از حفاظ هاي آهني در واقع يگانه از آسان ترين و بهترين مسير هايي است که ميتوان بدست آن امنيت منزل خود را حفظ کنيد.

اين نوع حفاظ ها در عين اينکه امنيت بسيار احسان به ساختمان شما مي دهند، به شما اين فرمان را مي دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنيد و خرج هاي مربوط به حفاظ را کمتر کنيد. با اينکه گفته مي شود بهترين راه در اين گويه به کارگيري دوربين مداربسته است ولي کماکان هم ميتوان گفت که اين کار براي شما همانند خريد يک نرده سر ديواري نخواهد بود و امنيت را الي حد بسيار براي شما برطرف نخواهد کرد. يکي از مزاياي قيمت حفاظ تکميل  اين است که کمتر از ساير روش هاي امنيتي است و به همين دليل بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي اطلاع از قيمت حفاظ نخل مرداب با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : همه,چیز,درباره,قیمت,حفاظ,تکمیل,و,کاکتوس, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 189 تاريخ : جمعه 18 بهمن 1398 ساعت: 14:26

قبل از هر چيز بگوييم که براي توليد اين کيف پارچه حتماً نبايد اصول ساخت رو بلد باشيد

فقط کافي است الفباي توليد و ساخت را بدانيد.

در اين پست طرز توليد يک کيف پارچه اي ساده اما شيک را مي آموزيد.

در اين آموزش ساخت گوشه هاي کناري و جيب بيروني براي کيف بخوبي توضيح داده شده

و به همين خاطر يک نوع اصول خياطي هم محسوب مي شود.

الگوي اين کيف طوري طراحي شده که مي توانيد اندازه آن را هرچقدر که بخواهيد افزايش دهيد.

کيفي که در تصاوير بالا مي بينيد 38 در 38 سانتيمتري است و ميتواند پاسخگوي بسياري از نيازهاي شما باشد.

کيف با پارچه جين دوخته شده اما ميتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام ديگر استفاده کرد.

دقت کنيد که اندازه پارچه اصلي و آستر با توجه به ابعادي که براي کيف انتخاب کرده ايد، تغيير ميکند.

 

  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه اصلي (جين، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتيمتري از پارچه آستر (کتان، پشمي، ابريشمي و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قيچي، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خياطي
  • چرخ خياطي
  • نخ و سوزن

اگر در اولين مرحله يعني بريدن پارچه ها دقت نکنيد،

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بي نتيجه باقي مي ماند. قبل از بريدن همه پارچه ها را اتو کنيد.

براي دوخت کيف پارچه اي بايد تکه هاي پارچه زير را ببريد:

  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتيمتر
  • يک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلي با ابعاد 22.8 در 22.8 (براي جيب)
  • دو تکه از پارچه اصلي با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتيمتر (براي دسته ها)

سعي کنيد تا جايي که مي توانيد لبه هاي پارچه ها را دقيق و مرتب ببريد تا کار دوخت دشوار نشود.

براي دوختن جيب روش هاي مختلفي وجود دارد و ما از روشي استفاده کرده ايم

که يک آستر هم براي جيب در نظر گرفته ميشود. دو تکه پارچه اي که براي جيب کيف بريده ايد

را برداريد و آنها را روي هم قرار دهيد (طوري که روي پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد. سنجاق ها را بصورت عمودي

قرار دهيد مطابق تصوير) تا قسمتي که دوخته نمي شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جيب از طريق اين سوراخ جيب را برمي گردانيم.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دوختن جيب را با فاصله نيم سانتيمتري از کنار اولين سنجاق عمودي شروع کنيد

و به سمت سنجاق بعدي حرکت کنيد. ابتدا و انتهاي دوخت ها را بست بزنيد.

بعد از اينکه دور جيب را دوختيد، جيب را برگردانيد تا روي آن به بيرون باشد.

همانطور که مي بينيد دهنه جيب باز است. دو سر پارچه را طوري به سمت داخل تا کنيد

که اين لبه جيب هم با ساير لبه ها تراز باشد. حالا اين قسمت را خوب اتو کنيد.

حالا قسمت باز بالاي جيب را هم بدوزيد. فاصله نيم سانتيمتري از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشيد.

جيب را يکبار ديگر اتو کنيد.

دو پارچه اي که براي دسته هاي کيف پارچه بريده ايد را برداريد و آنها را از وسط تا کنيد.

دقت کنيد که پشت پارچه بايد به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنيد تا يک خط وسط آن بيفتد.

حالا تاي پارچه را باز کنيد و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنيد. دوباره بندها را اتو کنيد.

حالا يکبار ديگر بند را از وسط تا کنيد و دوباره اتو بزنيد.

 

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف در تهران )

بند را زير چرخ بگذاريد و دوختن را شورع کنيد. بست زدن و درنظر گرفتن حاشيه دوخت را فراموش نکنيد.

يکي از دو تکه اي که از پارچه اصلي بريده ايد را برداريد و آن را طوري روي سطح کارتان بگذاريد که روي آن به سمت خودتان باشد.

حالا بايد جيب را روي اين پارچه قرار دهيد.

بهتر است جيب با بالا و پايين 7.6 سانتيمتر و از لبه ها 21 سانتيمتر فاصله داشته باشد.

محل جيب را مشخص کنيد و آن را با سنجاق سر جايش ثابت کنيد.

حالا بايد جيب را دقيقاً از محل دوخت به پارچه بدوزيد. دو طرف و پايين جيب را بدوزيد و بالاي آن را باز بگذاريد.

دو تکه پارچه بيروني کيف را طوري روي هم قرار دهيد که روي آنها به سمت داخل باشد.

پايين و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنيد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شويد که بالاي جيب به سمت بالاي کيف است.

دوخت کيف را از بالاي سمت راست شروع کنيد و به سمت پايين حرکت کنيد

و به سمت چپ ادامه دهيد. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهيد.

وقتي دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنيد و پارچه را اتو بزنيد.

گوشه هاي اضافي را ببريد و با استفاده از قيچي مخصوص حاشيه ها را مرتب کنيد.

در اين مرحله نبايد پارچه را برگردانيد و بگذاريد پشت و رو باقي بماند.

همين مراحل را براي آستر هم تکرار کنيد اما آستر را برگردانيد و آن را اتو کنيد.

آستر را داخل پارچه بيروني کيف پارچه اي قرار دهيد؛ طوريکه روي پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصوير مي بينيد لبه هاي آستر را تا کنيد و آن را به سمت داخل حرکت دهيد.

حالا دسته هايي که درست کرده ايد را برداريد و و آنها را مثل تصوير سوم شکل دهيد.

دسته ها بايد به يک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( توليدي کيف )

دسته ها را از طرف رو بين پارچه بيروني و آستر قرار دهيد. دقت کنيد

که سر دسته ها با لبه هاي کيف تراز باشد و حدود 17.5 سانتيمتر در داخل کيف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همين حالت سنجاق کنيد. حواستان باشد که دسته را به يکي از دو طرف کيف سنجاق کنيد

و سنجاق از آستر و پارچه طرف ديگر کيف عبور نکند.

همين مراحل را براي دسته ديگر تکرار کنيد تا کيف براي دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالايي کيف را با سنجاق بزنيد و حواستان باشد سنجاق ها از طرف ديگر کيف رد نشوند.

سنجاق هاي بين دسته ها را بصورت عمودي قرار دهيد تا مشخص شود کدام قسمت ها را نبايد بدوزيد.

در ادامه کار کيف را از طريق قسمت هاي دوخته برمي گردانيم.

وقتي سنجاق ها را زديد، لبه کيف را زير پايه فشار چرخ خياطي قرار دهيد.

به اين ترتيب لبه سمت راست پايه راهنماي حاشيه دوخت تان مي شود.

از سنجاق پاييني عمودي شروع کنيد و به سمت سنجاق بالاي آن حرکت کنيد. شرو و پايين دوخت را هم بست بزنيد.

سنجاق هاي کيف را باز کنيد و آستر را از قسمتي که هنوز ندوخته ايد، بيرون بکشيد.

اينکار را به آرامي انجام دهيد و عجله نکنيد. وقتي آستر کاملاً بيرون آمد،

پارچه بيروني را هم به رو برگردانيد. کيف را صاف کنيد و اتو کنيد.

همانطور که مي بينيد يک سوراخ همچنان روي کيف وجود دارد. آستر را از اين سوراخ داخل کيف کنيد و دوباره کيف را اتو کنيد.

قسمت باز کيف پارچه اي را روي سر ميز اتو قرار دهيد و لبه بالايي کيف را اتو کنيد.

وقتي کيف را کاملاً اتو کرديد و همه لبه هاي آن را صاف کرديد،

دور کيف را يکبار بدوزيد تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالاي کيف هم بسته شود.

براي اينکه شکل بهتري داشته باشد و لبه هاي آن تيزتر باشند،

بايد لبه هاي آن را صاف کنيم و آنها را بدوزيم. قبل از شروع کار کيف را برگردانيد تا آستر آن رو به بيرون باشد.

گوشه کف کيف را در دست بگيريد و آن را طوري صاف کنيد که يک مثلث شکل بگيرد.

وقتي مطمئن شديد لبه ها و حاشيه ها با هم تراز هستند، اين قسمت کيف را اتو کنيد.

يک خط کش برداريد و آن را در امتداد مثلث قرار دهيد و يک خط 16.5 سانتيمتري روي آن علامت بزنيد.

فرقي نمي کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زير اين خط را سنجاق بزنيد چرخ خياطي را تنظيم کنيد

و روي اين خط را بدوزيد. ابتدا و انتهاي دوخت تان را کوک بزنيد.

حالا اين لبه را ببريد. مي توانيد با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهيد تا رشته رشته نشود.

کيف پارچه اي آماده است و مي توانيد از آن استفاده کنيد. اين نوع کيف پارچه اي

نياز چنداني به زيپ ندارد اما مي توانيد يک بند يا چسب براي درب آن بگذاريد.

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تولید,یک,کیف,پارچه,ای,ساده,اما,شیک, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 389 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 19:55

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هشتم

از ابتدا تا امروز

دفترچه خاطرات سنگي | کارول شيلدز | مترجم: مهري شرفي | انتشارات روشنگران

خانواده استون از ديرباز در کار سنگ بوده اند. گويي سنگ بخشي از هويت و نشان تبار آنان است. دفترچه خاطرات سنگي، اشاره اي معني دار و کمي هم زيرکانه به همين نشان و شغل خانوادگي است.

مارتين درسلر (داستان يک خيال پرداز آمريکايي) | استيون ميل هاوزر | مترجم: سيروس قهرماني | انتشارات مرواريد

اين کتاب شرح سفر اکتشافي و سحرانگيز مارتين نوجوان است که با کار در مغازه‌‌ي سيگارفروشي پدر آغاز مي‌شود و به ساختن و مديريت هتلي غول‌آسا مي‌انجامد. جهان مارتين درسلر سرشار از شوق زندگي و رمز و راز است. او همراه با دو زن، يکي واقعي و پرجنب‌وجوش و ديگري اثيري و بي‌تفاوت، موفق مي‌شود آرزوهاي قلبي‌اش را برآورده کند. آرزوهايي که دست‌آخر در آن‌ها مرز بين واقعيت و خيال‌پردازي، بلندپروازي و جنون مخدوش مي‌شود.

زندگي بي‌دغدغه آمريکايي | فيليپ راث | مترجم: سالومه خدابخشي | انتشارات ماهابه

همزمان با پايان پريشان و ناآرام عصري که با عنوان «قرن آمريکا» شناخته مي‌شد، فيليپ راث، رماني با عظمتي بي‌حدوحصر به مخاطبان عرضه مي‌کند که مرثيه‌اي براي همه‌ي وعده‌ووعيدها در دستيابي به موفقيت، نظم اجتماعي و سعادت و کامروايي در سده‌ي جاري است. شخصيت اصلي راث در رمان زندگي بي‌دغدغه آمريکايي، ورزشکاري افسانه اي در دبيرستان نيوآرک به نام سوييد لووف است. کسي که در سال هاي پررونق پس از جنگ بزرگ مي‌شود و با دختر شايسته‌ي ايالت نيوجرسي ازدواج مي‌کند، کارخانه‌ي دستکش‌سازي پدرش را به ارث مي‌برد و به خانه‌اي سنگي در روستاي اولد ريمورک نقل مکان مي‌کند. اما يک روز در سال ????، روياي آمريکايي دل‌نشين سوييد، او را ترک مي‌گويد…

فروشگاه آنلاين کتاب کاواک

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه,ادبی,پولیتزر,بخش,هشتم, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 15:41

چاپ بک لايت و کاربرد هاي متفاوت آن به عنوان يک جاذبه

بک لايت

بک لايت چيست ؟

     بک لايت نوعي تابلو تبليغاتي است که اثر چاپي در قالبي از چوب، آلومينيوم، پلکسي گلاس، کامپوزيت و… ارائه مي‌شود. در چاپ بک لايت مي‌توان از روشنايي جهت نمايش اثر چاپي استفاده کرد. استفاده از تابلو لايت باکس‌هاي تبليغاتي روشي مناسب جهت معرفي برند و نام تجاري محصولات مي‌باشد.

منبع نور بک لايت

     منبع نور بک لايت مي‌تواند يک لامپ کم ‌مصرف يا لامپ‌هاي ال اي دي و… باشد. تابش نور به چاپ بک لايت منجر به زيبايي تابلو شده و اثر بيشتري در مخاطب مي‌گزارد. چاپ بک لايت در پرينترهاي ديجيتال نظير ليزري و جوهري صورت مي‌گيرد.

نوع چاپ بک لايت ازلحاظ جنس متريال چاپي

     نوع چاپ بک لايت ازلحاظ جنس متريال چاپي، کيفيت و ضخامت مي‌تواند متفاوت باشد. با چاپ تصاوير رنگي با کيفيت و استفاده مناسب از نور تابلو تبليغاتي مناسبي به دست مي‌آيد که در طول روز هم زيبايي خاصي را به وجود مي‌آورد. بک لايت بايستي مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت استحکام لازم را داشته باشند. روش چاپ بک لايت مي‌تواند انواع مختلفي باشد ولي چاپ جوهرافشان و ليزري و چاپ اسکرين از مرسوم ‌ترين روش‌هاي چاپ بک لايت محسوب مي‌شود.

چاپ بک لايت و انواع آن

  • بک لايت ديواري
  • بک لايت ايستاده و آويز
  • گردان
  • کريستالي
  • بک لايت ال اي دي
  • لايت باکس آويز دوطرفه

 

بک لايت و کاربرد آن

     بک لايت را مي‌توان در مراکز خريد استفاده کرد به‌ عنوان ‌مثال در رستوران‌ها بسيار تأثير گذزار بوده و اثر زيادي بر مشتري مي ‌گزارد. پزشکان و مهندسان نيز در دفاتر کار خود مي‌تواند از بک لايت بهره ببرند. معرفي محصولات با بک لايت به ‌خوبي صورت مي‌گيرد. بک لايت ها به‌عنوان تابلوهاي تبليغاتي سازه مناسب براي تبليغات بخصوص در غرفه‌هاي نمايشگاهي است. لايت باکس‌ها جهت دکوراسيون داخلي و زيباسازي محيط نيز کاربرد دارند.

علل محبوبيت چاپ بک لايت

     تابلوهاي بک لايت در ايستگاه اتوبوس و نقشه‌هاي راهنماي شهري گرفته تا مراکز خريد، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، نمايشگاه‌ها و… کاربرد فراوان دارند. هزينه پايين چاپ بک لايت از علل محبوبيت اين سازه تبليغاتي شده است.

نحوه چاپ بک لايت 

     همان‌طور که گفته شد بک لايت در مکان‌هاي مختلف کاربري داشته، بنابراين نياز به چاپ بک لايت مختص به همين مکان‌ها مي‌باشد و نوع و روش چاپ بک لايت متفاوت است. مثلاً بک لايت موجود در فرودگاه‌ها بايستي بين دو لايه ورق پلکسي گلاس چاپ شوند و يا در بک لايت روي سقف تاکسي‌ها تصوير بايد نازک و شفاف باش دو روي ورقه پلکسي گلاس چسبانده شود.

ادامه مطلب : چاپ بک لايت

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

سرگرمی...
ما را در سایت سرگرمی دنبال می کنید

برچسب : چاپ,بک,لایت,و,کاربرد,های,متفاوت,آن,به,عنوان,یک,جاذبه, نویسنده : کاووسی فر csttudentt بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت: 9:48

لینک دوستان

خبرنامه